She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av h - 1 januari 2010 20:48

           Min nyårsafton        

 (korten tagna med telefonen så det är väl inte toppklass på dom..)                 


     

Sminkningen för nyår. Klädseln vart avslappnade jeans, linne och scarf..

     

    

film, segande och spel.

Mammas goa förrätt     

Birgits huvudrätt. Ingick kött också, men jag äter ju inte kött.

Evas fina dessert.

      

Gott Nytt år!

Idag, starten på det nya året

    

Något jävla svin hade bränt ner kulturskolan, det verkade nämligen inte vara en olycka.

Jag förstår inte hur någon kan göra något sånt, det är en av de två platser vi unga har i stenkullen om vi inte ska åka härifrån. okej, alla spelar inte musik, teater eller dansar eller liknande men varför i helvete tända eld på en sån plats!!??

        

Sen blev det Avatar, i 3D. Det var en underbar film. Jag tänker inte berätta mer än att det var underbara färge, miljöer och en grym story.

Älskar den!

/h

Av h - 1 januari 2010 00:57

Någon skillnad än??


hmm, nejj! allt är som vanligt.. no change

Av h - 1 januari 2010 00:55

Gott nytt år!

 

Försök ta det lugnt och fortsätt som vanligt, eller bättre..


/h

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards