She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av h - 23 oktober 2009 18:24

Ska kila genom skogen hem till Lars.

Tänkte bara att ni skulle få ta del av lite mer musik.

Har drogat David Chon idag, så här får ni Imagine av John Lennon med David Chon.

Lyssna på den underbara basen i hans röstKyss


Puss. Sov sött

/h

Av h - 23 oktober 2009 17:01

HEJ!

Idag har jag finally realized (minns inte vad det heter på svenska) hur mycket jag kommer sakna min klass när vi slutar nian. På sista lektionen hade vi inget att göra och läraren var knappt där. Det resulterade till massa skoj, Koffe lånade min musik, Linus, Zacharoff o Jon gjorde flygplan o Niklas blev nästan häftad i armen.

Och som vanligt sjöngs det massor av killarnas låt, Halelujah, vilket lät vackert. Host.

Här kommer den, i en bättre verision.


Sen är jag då känd för konstiga inpulsiva grejer.

Så i morse gick jag upp och kände för att skaffa lugg.

Det gjorde jag också, jag hämtade saxen och klippte.

Förvånandsvärt blev det också bra. Nästan iallafall.

Fast trots det tänker mamma beställa tid hos frisörn, för hon tycker att mitt hår ser ut som en blandning mellan en häst och en av Chers peruker. Jag gillar Cher men jag vet inte om det var positivt ändå.

  


Puss

/h

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards