She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 15 december 2009

Av h - 15 december 2009 21:30

Sitter här hemma och segar. Jag känner mig just nu väldigt osminkad och sugen på te.. Jag blev jätteglad i morses när jag vaknade, hela marken var vit och täckt av snö. Efter lunch var allt det vackra borta och allt var grått och slaskigt som vanligt. Vad är det på fel på världen. Det kan väl få vara lite vackert vid jul iallafall!!

Jag har i princip inte gjort något vettigt idag. Vart o simmat hela förmiddagen. Sen var det lite random lektioner och NO prov och sen hem. Bakade och tittade på Shanghai Knights. Bakningen var till torsdag. Efter Julshowen (som jag håller i) blir det Nightmare before Christmas med klassen, så jag bakade (som Koffe kallar det) en feeeet kladdkaaaka..

Förresten det känns ärligt som om julshowen kommer bli rätt nice i år. Vi har ju våra underbara Simonar på ljud o ljus och sen alla goa människor som är med i showen. Känner att jag kommer bli grym som Fridas man, Petras pappa o Linus son. Känns bra att för första gången vara Riktigt Göteborgare, 40+, ev skäggstubb och kanske en ölkagge tillsammans med flanellskjortan istoppad i jeansen. Känns riktigt bra, nääe.


(känner att bilden inte vart det finaste jag gjort. får lägga upp ngt riktigt som bevis på att jag inte är helt kass på att teckna)

Får se hur det går. Imorgon är det iaf scenbygge och gymmet som gäller efter skolan. Känns också bra. Ganska.

Nu ska jag gå till bädd. Ha det fint..

/h  

Av h - 15 december 2009 20:37

Jag börjar tröttna på mitt utseende. På bloggen alltså. Hur jag ser ut är jag faktiskt ganska nöjd med, även om jag inte är någon tjej med dregelfaktor 10. I vilket fall som helst. Jag funderar på en ny header.. Någon som har några förslag. Jag är ju ganska färgglad av mig, därför tröttnade jag fort på den svarta som jag har nu. Ville ha den lite mörk och höstig, men det är så trist. Vill ha ett nytt utseende. Kom gärna med förslag..


/h   

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards