She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av h - 20 augusti 2009 20:24

Jätteroligt att träffa alla idag, inte lika roligt att vara tillbaka i skolan. Åkte till Stamsjön efter skolan med Petra, Frida och Jenny. Sen kom T osså, följde med han hem efteråt. Myspys. Nu blir det lite sega vid datorn, Lagt in nytt på Bea-Has-No-Soul. Jag ska förklara den lite kortfattat här.


Den handlar om Beatrice Rosenbergh. När hon kommer tillbaka till skolan efter sommarlovet har en ny kille börjat i hennes klass. De blir tillsammans, efter att hon fått reda på hans hemlighet. Han är en vampyr, och han riskerar hennes liv, därför att han vet hur framtiden kommer bli. Namnet Bea Has No Soul kommer från att det sägs att vampyrer inte har någon själ. Boken/Bloggen är myyycket inspirerad av Twilight böckerna, därför att jag älskar dem och är intresserad av vampyrer och andra väsen. Allt är skrivet av mig, bilderna är ritade eller fotade av mig och ingen annan.

Puss

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards