She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av h - 3 januari 2010 15:47

Jag skulle aldrig kalla mig konstnär, jag anser att det är ett yrke, och det jag håller på med är enbart en hobby. Jag vill vara en konstnär, men inte nu.

Nog tjatat. Här är lite av mitt kladd som jag lovat ett ex antal gånger, så nu har jag tagit tummen ur och laddat in lite.

  Frukt och vad nu vitlök är för något, för det till höger är en misslyckad vitlök. blyerts

      

min hand. bild från målarkursen jag gick i höstas. Blyerts

En egen version av Lars Winnerbäcks album Vatten under broarna. Akvarell  

Av h - 3 januari 2010 14:17

En flicka klädd i rött är ute och går längst vägen. Röken står ut ur munnen på hennes och den svarta baskern sitter som vanligt mitt på hennes blonda huvud. Det enda ljud som hörs är musiken och ibland ljudet från slutaren på hennes kamera.

Några barn har byggt en snögubbe i backen och solen sken.

Varför bygga en betongtunnel längst vägen, den förstörde allt.

I skogen var det mesta helt mörkt, och kallt, men vackert. Hon trivs i skogen, det är så lugnt. Tystnaden upplever hon aldrig, dels för musiken hon alltid har i öronen, och dels ljudet i hennes skalle. 

     

   /h


Ja det var ungefär vad min dag bestått av hittills.


/h     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards