She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg under augusti 2009

Av h - 14 augusti 2009 17:03

Jojo sov här idag, blidde en jäklarns massa musik och film(L)

Fotade osså, nu håller man på och jobbar med en musiktävling till min faders kusinträff imorgon, sen ska jag skriva på en bok jag försöker göra, funderar på att lägga upp den här. Typ.

Av h - 11 augusti 2009 19:00

Nu är hon hemma igen. Vart i Skåne och Halland. Har vart totalt isolerad från männskligeten och civilisationen, iallfall i Skåne. När vi kom till Halland, Falkenberg åkte vi direkt till Vallarna, Virus i bataljonen, det var helt otroligt rolig. Sen bodde vi på samma hotell som alla skådespelarna osså.


Jag har blivit jätteblond, och enligt mina mått mätt brun också



Av h - 2 augusti 2009 11:40

Ja som ni förstått, säkert är jag singel, igen. Det höll inte, precis som jag visste men inte ville förstå. Men nu är det som det är och jag får skylla mig själv som gick med på det, igen. Men vi är kompisar, kanske jävligt dumt, men jag klarar mig inte annars.


Dagens låt: Den jag och Frida skrev förra gången det hände och framförde tillsammans med Felix på Sommarshowen i skolan. Kan inte spela upp den men detta är texten iallafall.




Lyrics: Hanna Tingstöm

Chords: Frida Bilén  Melody: Hanna Tingström & Frida Bilén 
No more you and me

Verse 1

I never thought it would be like this!You didn’t love me anymore, so you left me all alone. I don’t know why but you don’t think we have anything in common, like before.

Chorus 1

The last kiss just made me want you more. Even if it’s hard, I must understand that it’s no more, you and me.

Verse 2

I know you hate when I say this, but I promise, I will change.It’s not like something I would usually do, but I love you to much so I’ll do it anyway for you.

Chorus 2

The last kiss just made me want you more. Even if it’s hard, I must understand that it’s no more, you and me.  

Verse 3

Now we are just friends.Everyone is saying I’m a fool. They think we must take a real break, but I know,I can’t live without you.  StickI tried to be without you a couple of days, but the distance between us makes me want you more.

Chorus 3

The last kiss just made me want you more. Even if it’s hard, I must understand that it’s no more, you and me.

Chorus 4

The last kiss just made me want you more. Even if it’s hard, I must understand that it’s no more, you and me. No more you and me.No more, you and me.You and me.


Verse and Chorus| Am/ | F/ | C/ | G/ |

Stick| F/ | Am/ | C/ | G/ |


Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards