She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg under december 2009

Av h - 8 december 2009 18:19

Dagens låtar:

ROSA- Little Marbles.

KÖKET- Little Marbles

Enbart för att de alltid gör mig glad. Älskar låtarna, lite smått sköna i huvvet, som jag.

Och tjejerna, det är ju otroligt, vilken energi, vilka kläder. Kärlek!

  Måste ha bra kondition så att jag kan fånga dagen.   

 

Därför sticker jag till gymmet nu. Au revoir

Av h - 6 december 2009 18:02

jag vet, ni har redan fått lite musik idag, men det kommer mer.

detta är en av de finaste låtarna jag vet.

Minnen av aprilhimlen- Håkan Hellström  


Nu ska jag gå och teckna lite, och kanske titta på Lords of Dogtown om pappa inte okuperar dvdn.

Puss, ha de fint

/h

Av h - 6 december 2009 17:31

Sitter här med en knäckklubba i handen, musik i öronen och funderar på vilken otroligt slapp dag detta varit. Först satt jag och pluggade lite, efter frukosten. Sen åkte jag till gymmet, tränade, åkte hem, duschade, läste, åt och nu sitter jag här. Det är otroligt vad fort söndagar går ändå, och de vill man ju alltid ha när man tänker efter, söndag på söndag på söndag, så slipper man de vidriga måndagarna, hyfsat logiskt.


 Dagens låt: No one's gonna love you- Band of Horses

Av h - 1 december 2009 20:59

 Bara så alla vet. Jag längtar så otroligt till gymnasiet, och till Vinterlovet.

Men tänk att slippa grundskolan. Det kommer bli så skönt att det är över, fast det finns en risk att jag kommer sakna ihjäl mig efter klassen. Men den risken tar jag mer än gärna.


Idag har det blivit skolan, självklart. Och sedan har det blivit mycket andra studier, som jag inte tänker uttråka er med.

( foto från december förra året )


Ni har redan fått en låt idag, men ni får denna med, bara för att jag upptäckte häromdagen att den fortfarande är bra. Det är lite roligt att hitta lite randomised låtar som man älskade förut, och inte lyssnat på på länge.

Varsegod.

Tokio Hotel- Don't Jump



/h

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards