She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av h - 18 juni 2009 20:25

Hej folk.

Nu har jag varit i Torquay i tre dagar. Det ar en riktigt mysig stad med massor av fina hus, trevligt folk och underbart sprak. Jag vet inte vem aldre kusin det var, Martin eller Per men jag ska forsoka skriva ibland pa engelska men eftersom det tar langre tid kanns det lite konstigt eftersom det inte ar min dator och Marion sitter bredvid mig och jag ar inte saker pa om jag far anvanda den for mycket. Forresten kommer jag inte skriva sa mycket eftersom det ar svart att fa tag i en dator. I mandags gick resan valdigt bra, vi landade pa Stansted klockan 12 och kom fram till Torquay klockan sju. Jag var dotrott efter resan. Aven om jag bara akte buss hela dagen. Vi bor hos en tant och hennes tva katter. Hon ar valdigt snall men lite virrig. I tisdags hade vi test for att se vilken klass vi skulle ga i. Sen gick vi pa TownWalk och sen disco. Inte det roligaste men ah, helt ok. Igar fick vi reda pa vilken klass vi skulle ga i. Jag kom i Higher grade och Frida i Lower. Innan forsta lektionen akte vi till Cockington Village. Dar gjorde vi ett quiz och at var lunch, full med socker. Urrkkk.. Sen var det var forsta lektion, ganska langsam. Pa kvallen gick spelade vi Lasergames. Tyckte det var jattekul. Idag var vi i skolan forst, mycket lattare nu. Sen tog vi klassfoton. Ganska konstigt. Pa eftermiddagen spelade vi Volleyboll. Nu pa eftermiddagen var det disco men jag och Frida orkade inte ga. Vi ville bara vila, jattetrotta.

Men vi har helt sjukt kul har och jag har fatt massor av nya kompisar.


Ska forsoka skriva oftare.

P & K


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards