She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av h - 23 juni 2009 18:51

Nu sitter jag och tittar pa tecknade Transformers med Marions sjukt sota barnbarn Kofi. Han ska spara pengar for att aka till Spiderman land nar han fyller fem. :)


Midsommar firade vi pa en strand i Babbacombe (bilden). En varningsskylt for stenras fick agera Midsommarstang. Alla maste trott att svenskar ar helt dumma i huvudet, sa om folk nagonsin sager att svenskar ar korkade ar det antagligen mitt fel. Vi fick iallafall med nagra italienare, alla svenskar och nagra ledare. David (var engelska ledare) gjorde sa gott han kunde. I lordags var vi i Quaywest och badade.


De flesta andra dagar har vi vart i skolan och sen sitter vi och snackar med folket vid fontanen. Ibland blir det shopping ossa.

Jag ska snart pa cruise. Ska traffa Robin, Anna och Stoffe nere vid fontanen snart sa vi maste kila.


ByeBye

















Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards