She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av h - 14 juni 2009 19:34

Isch, nu är jag ännu mer nervös. Tog ett jättevarmt bad så jag höll på att bränna ihjäl mig, bara för att bli mindre nervös. Gick ju som det gick. Hahah.. Inte för bra.


Iallafall, sitter och väljer kort jag ska ha med mig, dels för att visa Marion vart jag bor, familjen och vännerna. Sen för att jag ska kunna titta på dem när jag saknar folket.


Har iaf mitt lilla sätt att bli lugn på, dricka te och lyssna på The Mitch Hansen Band, mina nya älsklingar. Länkar en låt.

Auf Wiedersehen!


http://www.youtube.com/watch?v=8tedFMv56hs

Av h - 14 juni 2009 14:42

Jag är neeeervös!! Så jag kan dö! Nej dö ska jag inte, vill komma iväg imorgon. Men det är fullt möjligt för det har flyttat in en hel klan fjärilar i min mage och dom vill inte sluta flyga runt. Iallafall, Idag var jag på min sista shoppingdag med Mamma innan jag åker, imorgon!! Klockan elva från Säve, i GBG.. Landar någon gång senare på dagen på Stansted Airport. Sedan har vi en hel dag med buss framför oss innan vi är i Torquay.

Iallafall, idag blidde inte mycket handlat. Ett par kosslurar, inget mer. Men jag är glad ändå. Hahaha.. Nu sitter man och laddar över musik till pappas Mp3 som jag råkade låna.. Idag kommer Lillasyster hem osså, blir kort man får se henne innan man åker.. ¡adiós!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards