She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av h - 24 juni 2009 19:35

Hej folket  :)

Idag var det skolan forst pa dagen. Denna gangen jobbade vi om Cinema vilket jag tyckte var kul, efter lunch gick vi forst och spelade fotboll i parken och sen ner till havet och badade. Idag blev det lite shopping ossa, inte bara fonstershopping. Kopte en vit langarmad troja, Anna kopte en likadan rosa. Vi ar jattefina och folk tycker redan att vi ar lika. hahah. Sen blev det en svartvit strandklanning slash linne. Och en rosa jattestor troja som jag tvingade hela klassen att skriva sina namn pa, typ alla gjorde likadant. Forsta helt fria kvallen idag sa vi ska ga ner och grilla pa stranden. Kommer bli jattemysigt aven om jag maste sitta och se pa nar Robin & Anna och Frida & Stoffe sitter och dreglar pa varann men jag overlever. Lisa, Victor, Erika och nagra till skulle ossa med, kanske. HoppasHoppasHoppas. Hoppas gud vill ge oss fint vader. Det borde han for jag ser ut som Jesus i min troja. Och ja Mamma, vi tar hand om varann, ater massor av gronsaker sen vi bad om mer plus att vi gar massor hela tiden. Och vi far mindre och mindre socker sa jag mar jattebra. :-)


Imorgon ska vi ha Picnic pa stranden med klassen och sen ar det Romeo and Juliette. Sa mamma, jag far gora ngt kulturellt nu nar du ar pa konserter som jag ossa vill ga pa hela tiden. Jag tror jag har missat fyra eller ngt som jag ville ga pa.



Puss Puss nu ska jag ga till stranden och gora sa folk tror att Jesus Son har kommit, folket kallade ju mig det pa konfan.


Sov sott hemma i kalla Sverige. <3






<-- Torre Abbey Sands. Dar vi ska grilla. Bilden ar pa hamnen darifran Cruisen gick igar. Det var jattemysigt och vackert. Vi satt och sjong ABBAlatar i solnedgangen pa havet. Inte varje dag man ar med om sant. :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards