She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 10 september 2009

Av h - 10 september 2009 18:56

   Buuuhuuu.. Jag fåår antagligen inte gå på Håkan nästa vecka, Gråter 

Jag har sett fram emot det hela sommarlovet och innan det, och nu har M&P bestämt att vi ska åka till MM den helgen. Jag får välja på att missa STHLM eller Håkan. Det jag sett fram emot mest hela sommaren. MM och äpplena måste väl klara sig utan mig ett år. Och jag klarar mig absolut själv i några dagar.

Snyyyfftt

Av h - 10 september 2009 17:17

Shulluuh.. Flört     

Jag känner mig väldigt duktig idag också. Pluggat, sprungit och varit på Bibl. idag. Hahah

Jag kände att jag och Petra hade väldigt roligt, vi tiep slogs om en bok. Jag tror ínte att bibloteksnubben blidde så glad på oss, men det gör inte så mkt, för han brukar tycka om mig. Jag är ju i princip där jämt.

Jag tycker om Baseball har jag kommit på, inte för att jag är duktig på det, men det är roligt ändå. Jag och Ellionora hade väldigt roligt innan också, vi planerade att göra ngn Twilight stylish grej, men det gick inget vidare, det fanns inga träd på fotbollsplanen som jag kunde springa upp för. Tyvärr. Hahah. Kände att jag förstörde för alla också, Skulle slå sista avgörande och Olsson tog lira på den, det är ju inte mitt fel att han tog den. HahaH..

Jag tycker om min klass, de är inte riktigt friska. Tiep Koffe & Anton som sitter och säger "Farcism" så att jag får rysningar på lektionerna, och Niklas Hanna, Hanna, Haaannna, käften. Hahah. Ni är omtyckta allihop även om jag hatar er ibland. x'D

Nu är jag trött som vanligt men jag måste skriva lite So, sen ska jag läsa boken som jag och Petra slogs om, Månskensvargen. Den verkar bättre än den låter. Framsidan gav mig Jacob Black vibbar (L).

Au Revoir.

Puss Kyss

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards