She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 18 september 2009

HH

Av h - 18 september 2009 23:22

      Här kommer lite bilder så lagom sent på kvällen när man inte orkar göra så mycket.

De är klart från konserten, kom hem precis.

Först satt vi där i cirka 4 timmar, och när Håkan kommer in har vi stått upp inknôdda bland massor av svettiga männsiskor.

Trots att det inte lät så trevligt och trots tjutet i mina öron så förgyllde detta min månad, eller en av sakerna som förgyllde året. Det var ändå en väldigt fin stämning, alla sjöng med, skrek tillsammans. Allting som det ska vara på en bra konsert, för det var det verkligen.


Synd bara att detta är sista konserten på länge Håkan gör på Liseberg innan han ska bli "hemmapappa" ett tag.


Tja, som sagt. Fick ni inte chansen att se honom idag så är jag djupt ledsen för er skull. För Håkan ska ses i Göteborg, det är bara så.

           


Av h - 18 september 2009 13:02

Gud vad jag tycker om studiedagar. Jag sov till tio idag, vilket kanske var en månad sen sist.

Nu har jag packat till imorgon, ätit och läst massor.

Klockan tre blir det åka in till GBG trots att Håkan inte spelar förrän åtta, men Åsa sa att det brukar vara tjockt med folk, så vi har nog gått om tid, hoppas jag.


Nu ringde mina söta kusinerna B/E (som inte är mina kusiner utan sina egna) och pratade lite om filmen vi håller på att göra.

Moohhah jag ska döda folk, så om ni vill får ni gärna vara statister som jag o P kan bita i halsen. Tiihii.

Eller så kan ni helt enkelt bara vara såna random personer som bara är någonstans helt spontant.


I vilket fall som helst, nu ska jag gå och fixa mig strax, ska bara läsa lite bloggar och sånt.


Puss<3

Kyss

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards