She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 11 september 2009

Av h - 11 september 2009 19:36

   Konnichi wa!!

Hanna är glad idag. Dels är hon väldigt duktig allmänt i skolan, även om hon inte har ngt som helst liv utanför den, tyvärr. Och dels för att jag kanske får gå på Håkan iallafall.. Skrattande

Och sen har jag hittat en kramgullig blogg som jag drogat idag. Det är en thailänsk tjej som skriver om allt möjligt, mycket smycken och mysigheter. Ni borde kolla den!! BTW, när jag fyller år vill jag ha en blåsapa, som torkar nagellack väldigt fort. Och den är urgullig.

Sen har jag kommit på att jag längtar otroligt mycket till vintern. Snö (om det kommer ngn), mörker, film, filtar, te. Allt är mysigt helt enkelt. Och jag saknar min kappa. Känner mig lite japansk i den, halsduk, plattat hår och öronpuffar. Så nu vill jag ha vinter.. Oskyldig

Nu ska jag försöka rita en snygg Header, suger på att greja i Photoshop..

Sen ska jag göra ngra smycken om jag orkar.

PussPuss<3

Kyss

http://fokis.se/

bloggen jag läste om blåsapan på (Y)

 


Sayonara



Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards