She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 17 september 2009

Av h - 17 september 2009 17:44

Håkan imorgon!!

Jag fick gå, Tack Pappsen<3

Asså gud vad jag tycker om att han är göteborgare, annars hade vi aldrig haft våran årliga Håkan konsert.

Konstigt nog är detta min första Håkan konsert. Det är konstig.

Iallafall jag Petra o Bilén åker in till GBG imorgon till vårat älskade Liseberg på konsert.

Någon annan som ska gå så ses vi säkert där.

Tyvärr hinner jag antagligen inte skriva hur den var, eftersom jag ska till Mormor tidigt på lördag morgon. Av någon anledning ska vi nämnligen plocka äpplen.

Men när jag  kommer hem på söndag kväll ska jag försöka skriva något.


Nu sitter jag och har precis skrivit lite SO,

duktigduktig..

Provet idag gick väl som det gick, jag hade ganska mycket problem med det mesta Skäms

Men jag är absolut inte själv!!


Jag har faktiskt varit ganska så duktig idag, MVG på engelskaredovisningen.

Jag drog tummen ur idag också och joggade.

Sitter just nu och tänker på om det är något man skulle kompletera på SOn. Annars är jag klar med den.

Ska nog gå och mysa mig framför teven strax. Sen kanske Mammsen kommer hem, så då kanske hon vill se en film med mig, det är alltid mysigt.


Nu får ni ha en underbar helg om jag inte hinner skriva innan.

Puss på er söta människor<3<3<3




Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards