She's not trapped in Wonderland

Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Fjärilarna har nog ärligt epelepsi

Av h - 14 juni 2009 19:34

Isch, nu är jag ännu mer nervös. Tog ett jättevarmt bad så jag höll på att bränna ihjäl mig, bara för att bli mindre nervös. Gick ju som det gick. Hahah.. Inte för bra.


Iallafall, sitter och väljer kort jag ska ha med mig, dels för att visa Marion vart jag bor, familjen och vännerna. Sen för att jag ska kunna titta på dem när jag saknar folket.


Har iaf mitt lilla sätt att bli lugn på, dricka te och lyssna på The Mitch Hansen Band, mina nya älsklingar. Länkar en låt.

Auf Wiedersehen!


http://www.youtube.com/watch?v=8tedFMv56hs

 
 
Ingen bild

Lisa O

14 juni 2009 20:53

Hej Hanna!
Vill önska dig lycka till på resan.
Förstår att du har fjärilar i magen,
det skulle jag också haft i ditt ställe.
Men det kommer bli så kul och lärorikt
att om några dagar har alla fjärilarna flygit sin kos.
Kram och lycka till önskar faster Lisa

 
Ingen bild

mamma

16 juni 2009 10:27

Hej på dig! Det är redan lite tomt och tyst efter dig...men vi vänjer oss nog. Hoppas allt funkar! Här är vädret jättehärligt! Ellen har efter helgens cup och gårdagen på fotbollsskola världens coolaste solbränna på benen, vita upp till knäna, brunröda däröver...! Akta så det inte blir så i ansiktet på dig...!
Lycka till på första engelskaprovet, säg ifrån genast om det känns som om du hamnat i för svår/lätt grupp. Hoppas att fjärilarna flyttat ut!
Ha det kul! Tänk smart, var rädd om dig! Hälsa Frida!/P o K/Mamma

 
Ingen bild

Lillsyrran

16 juni 2009 19:18

Hej
Jag saknar dig redan jätte mycket även om du bara har varit borta i ett dyngn och några timmar.
Å fjärilar dom får du ta med hem såkan jag väl få dom för dom är så fina. HI HI HI
Har du det bra i england hos Maryan (eller hurdet stavas)?
Är katterna söta?
Puss från Ellen

 
Ingen bild

Stockholm den 18:e juni

18 juni 2009 11:18

Hej,
Nu har vi tillbringat en natt i cellen på Långholmen. (gamla fängelset, numera vandrarhem)
Det kändes bättre än man kunde tro.
I går var vi på vernissage, Pers klass ställde ut.

Today we are going to the Island of Djurgården, maybe to Waldermarsudde or Liljevachls.
Hope your're enjoying your self and learning alot of English. An advise from your older cousin is to start blogging in English, that will improve your english even further.

Bee Good
Martin, Per, Lisa och Ulla-Britt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av h - 21 januari 2010 20:25

Jag flyttar min blogg, för det känns som om Blogg.se är bättre, och det ser snyggare ut. Så nu byter jag bloggadress till http://dagdraumur.blogg.se/ Det betyder dröm eller drömmare på isländska. ...

Av h - 18 januari 2010 12:04

När man är hemma och har tråkigt är det alltid en bra idé att sätta på En prinsessas dagbok och spola fram till sina favoritscener. Vet inte hur mycket jag sett Mia and Michaels Foot-Popping Kiss denna veckan. ...

Av h - 15 januari 2010 21:56

  Läste i tidningen för jättelänge sedan om Montt Mardié och skrev det på en lapp till mig själv. Nu hittade jag lappen, så varsegod. Här är hans version av Rihannas Umbrella. Det finns fler engelskalåtar som han gjort egna, sv...

Av h - 15 januari 2010 21:32


     Jag har verkligen ingenting att skriva om. Jag har inte målat något nytt. Jag har inte fotat något. Jag har inte gjort någonting, mer än varit med kompisar och läst män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden. /h ...

Av h - 10 januari 2010 16:04


   jag vet, jag har inte något liv. men det är roligt. och jag är sämst!! men jag har inte något annat för mig.. ...

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards