She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av h - 6 juli 2009 22:15

Jag vill inte vara häär! Torquay är mitt hem och SES 901 är min familj. Jag gråter av och till . Jag saknar er så sjukt mycket!!

Här kommer bara en sammanfattning av London (in my <3)

I fredags möttes allihop på Coach station i Torquay klockan 6. Var sjukt övertrött. Sen åkte vi, sov mest, sen spelade jag lite skitgubbe med Anton. Jag vann!! >P Framme i London kom vi till hotellet med snorgröna väggar och absolutley no aircondition!! Tur att man inte var där så mkt. När vi vart där ett tag och tat det lugnt i våra obekväma militärsängar följde vi med David ut och gick på SightSeing Walk. Varmt så vi höll på att dö. Vi såg bl.a Big Ben, London Eye, House of the Parlament, Downing Street, Buckingham Palace och massor av annat. På kvällen gick vi till någon liten resturang bredvid Madame Tussaude. Sen åkte vi London Eye, så sjukt fint där uppifrån. :)

Lördag: Madame Tussaude och shopping. Sen lite packning och försvinnande i tunnelbanor.

Söndag: Den sentimentalaste och värsta dagen på länge. Gick upp klockan halv sex för att säga hejdå till stockholmarna. Helt sjukt jobbigt att gå från Anna, och Victor och ni andra osså. Sen när vi åkte coach grät jag så jag höll på att dö. Hade sminkat mig mer än vanligt för att inte gråta men det gick ju åt fanders. När man skulle åka från skåningarna höll jag på att dö igen!! När det var cirka fem minuter kvar såg jag Lisa och Robin komma springande. Gud va glad jag blev, fast sen var jag tvungen att lämna dom igen!! :'(

Och väl framme i GBG var man tvungen att lämna dom osså.

Jag har gråtit av och till ända sen dess och det kommer jag göra ett tag!!

Jag vill tillbaka!! NUUUU!!

Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards