She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 10 juli 2009

MJ

Av h - 10 juli 2009 12:15

Och här sitter hon och bölar igen!!

R.I.P

MichaelJackson

I England höll vi fortfarande på att debattera om ifall han var skyldig till våldtäkt på ett barn. Det kan omöjligt vara sant. Han älskade barn, men för sjutton inte på det sättet. Han jobbade för barn, och verkar vara en underbar människa. Han blev frikänd vilket menas att man la ner målet p.g.a brist på bevis. Han var inte skyldig!

Ännu mer grejer jag ska försvara honom. Lite sent kanske men bara så folk får det klart för sig att han var inte helt wacko. 1986 fick han två diagnoser om sjukdom. Den ena vitiligo, gör att man tappar pigmentet i huden. Den andra lupus, gjorde honom extremt känslig för solljus. Han blekte inte huden avsiktligt. Näsan och andra förändringar i ansiktet var delvis p.g.a att han hade anorexi. Viktminskningar gjorde så att hans utseende ändrades. Läkare trodde också att han hade dysmorfofobi, en psykisk sjukdom som gör att man hatar sitt utseende och aldrig är nöjd.

Så snälla, han var sjuk. Han gjorde det inte medvetet. Okej, vill ni hacka på honom, gör det. Men inte med mig för jag lyssnar inte.

Bara jag som tänker så? Jag är inte hundra på att det är sant men jag vill inte tro att han skulle våldtagit ett barn, opererat bort allt pigment i huden pågrund av att han inte ville vara svart. Han betyder för mycket för mig, musiken och världen för att jag skulle kunna tänka och tycka något hemskt om honom


Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards