She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av h - 15 juli 2009 22:07

Kollade på Ellens match idag igen... Mot typ Perstorp eller ngt sånt. 2-1 till motståndarna. Det var dom inte värda ska jag säga. Lerum gjorde en sjuukt bra match!

Sen har man såsat runt lite på stan med familjen. Gick på resturang och gick lite i affärer. Kollade på Lerums Is F-97 lag 2.. Det gick ju inte jättebra för dom om man säger så.

Efter stan åkte vi till Lejonet & Björnen som förresten har Sveriges goaste glass. Bara så ni vet. Blidde tre kulor idag, kände sig inte jättesmal och fin efter det. Iallafall ChiliChoklad, Saffran och Romrussin. mums

Nu sitter man och segar vid datan och grillade just med släkten. Eller ah, familjen och Morbror Håkan, Moster (ingift) Anne, Kusin David och hans kompis Fille.


Dagens besvikelse: Blir antagligen ingen Harry Potter imorgon p.g.a massor av matcher.


Dagens låtlista:

 Vill ha dig- Kristian Anttila.

Kalla mig- Vapnet

Sverige- Kent

Heal the world- MJ

Man in the Mirror- MJ

Run For Your life- The Beatles


Dagens Pinsamhet: Jag har bara vart allmänt pinsam jämt idag, Inget speciellt


Dagens Saknade: Hela SES-901. Särskilt Anna, Robin, Victor, Liten, Lisa och resten av er vid lekplatsen. :)

Nästan hela min klass i Sverige. :D

T

Matilda

Manda

Hanna

Freijda

 Och massa fler




Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards