She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av h - 9 juli 2009 21:02

Nu är man hemma från Fjällbacka och nu tänker jag inte åka någonstans mer i sommar. Möjligtvis för att träffa min lilla familj från England. Jag saknar er så sjukt mycket.

Första dagen var vi inne i Fjällbacka. Ellen gick upp till Helvetesgapet, men fattade inte att det var det. Och sen orkade hon inte gå upp igen. Sen blidde det softisch och kvällsmat vid havet med solnedgång. Igår var vi på en båttur hela förmiddagen. Idag åkte vi till Nodens Ark efter att lillasyster tjôtat.. Mysigt.. Såg vargbebisar :D Och Tigge-Tigge- Tiigern!!

Hahah

Nu är jag dötrött och sugen på shopping med T & V!!


Och jag vill se Ice Age 3!!

Erika kom hit.


BTW, ska sno ett citat av Rebecka Alm Vahemann.

He may have left the stage, but he vill never leave our hearts. R.I.P Michael Jackson



Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards